sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Știu că ai nevoie de mine

În dragostea ta mă pierd
în dragostea mea te pierzi
știu că ai nevoie de mine
știi că am nevoie de tine.

De-a lungul râului 
se întinde o cărare
hai să ne întâlnim
acolo sub razele lunii.

În preaja mea ești fericită
în preajma ta sunt fericit
știi că am nevoie de tine
știu că ai nevoie de mine.

Strânge-mă în brațe
cu mireasma ta de floare
sărutând amândoi
clipa aceasta de dor.

În ochii tăi curge lacrima mea
în ochii mei curge lacrima ta
știu că ai nevoie de mine
știi că ai nevoie de mine.

Sub licăriri de stele
un cântec de vioară
lin se aude din depărtări
adus de adierea vântului.

În inima mea bate inima ta
în inima ta bate inima mea
știi că am nevoie de tine
știu că ai nevoie de mine.

Dan Lucian Corb 12 februarie 1990
Volumul: Din amintiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu