marți, 3 ianuarie 2017

Din iubire

Din iubire

Din iubire am scris cartea Doruri plânse”
Ţi-am transmis în ea sentimente tainice
Şi lacrimile mele ce-mi alunecau ascunse
Făcându-mi pe obraji din doruri cicatrice.

Din iubire am scris cartea „Și cerul plânge”
Brodând în ea cu rimele alese speranţa,
Aşteptând zi după zi c-odată vei ajunge
Să mă iubeşti, dragoste, cu intemperanţă.

Din iubire am scris cartea „Inimi rebele”
Înpletindu-mi în rime, trista aşteptare,
Sărutându-ţi în imaginaţia mea buzele
Te-aduceam mai aproape din depărtare.

Îți mulțumesc din suflet pentru-ale tale cuvinte
Când flori suave vor răsări pe lunci,
Vei răsfoi, duioasă, din aducerile-aminte
Cartea mea pentru tine și „Pentru atunci.”

Și pentru că din dragoste îmi e așa de dor
De dulcea-ți sărutare pe-acorduri de chitară,
Am să îți spun mereu ce mult mi te ador
Sentimentele mele sunt în „Parfumul florilor de vară.”

Și când va ninge blând pe străzile pustii
„Doruri albe de iarnă” vom răsfoi împreună,
Iubindu-ne prin line cântece și poezii
Ce ni le dăruim cu dor să ne rămână.


DLC & Gabriela D
3 ianuarie 2017
Carte 2 DLC & Gabriela D Sentimente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu