vineri, 7 aprilie 2017

Simt o adiere în suflet

Simt o adiere în suflet, la tine gândindu-mă
Ești așa de frumoasă, suavă, surprinde-mă,
Atunci când îți aud glasul duios, așa de duios
Mă simt prin sentimente, sublim, grandios.

Iar ochii de ți-i privesc într-o clipă de vis
Cu tine mă plimb admirând flori de cais,
De mână ținându-ne, dulce șoptindu-ne
Seducătoare cuvinte, sărut, alintându-ne.

Lasă-ți acum, ușor, fruntea pe umerii mei
Haide, să punem în sentimente, temei,
Oferă-mi tandrețea ce demult o aștept
Ai grijă de inima ce-mi bate în piept.

Simt o adiere în suflet, la tine gândindu-mă
Ești așa de frumoasă, suavă, surprinde-mă,
Te sorb din priviri, las pe o simplă foaie
O lacrimă albastră, a dor, în trista odaie.

Dan Lucian Corb 7 aprilie 2017
Volumul: Adiere în suflet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu