sâmbătă, 29 aprilie 2017

Plouă... și-o singură țigară mi-alină amarul

Plouă... și-o singură țigară mi-alină amarul,
În loc să-mi fii aproape, tu mi-ai lăsat dorul,
Plouă... și inima e parcă ruptă iar în două,
În două lacrimi triste, triste... plouă!

Plouă... pe străzile pustii adie iarăși vântul,
Să știi că voi mai scotoci cândva cuvântul
În care ne-ntâlneam îngemănați c-un vers,
Mai ai ceva din șoapte sau toate mi le-ai șters?

Plouă... peste mesteceni, așa catifelat
Și ce să fac cu clipa aceea în care ai plecat?
Plouă... departe se aude un pian și o vioară,
Să o păstrez sau să o las acolo, într-o vară?

Plouă... și-o singură țigară mi-alină amarul,
În loc să-mi fii aproape, tu mi-ai lăsat dorul,
Plouă... și inima e parcă ruptă iar în două,
În două lacrimi triste, triste... plouă!

Dan Lucian Corb 29 aprilie 2017
Volumul: Pentru atunci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu