duminică, 9 aprilie 2017

DLC music Mi-ești clipa de dor Album 14 muzică instrumentală Promo

Mi-ești clipa de dor 
Dan Lucian Corb Album muzică instrumentală
Dan Lucian Corb music
Album muzical 23
Mi-ești clipa de dor
DLC muzică instrumentală Album 14

1. Mi-ești clipa de dor
2. Valsând tu trandafir și eu zăpadă
3. Te visez printre fulgi de nea
4. Lacrimi de dor ce dor
5. La poarta inimii tale
6. Să-mi fii rază de soare picuraș de ploaie
7. Vino în calea mea
8. Duioasa ta privire
9. Un simplu vis
10. Să ai încredere
11. Va rămâne doar o poveste
12. Dacă ai fi înțeles
13. Sinceritate
14. Lacrima ta

Orchestrația muzicală: Dan Lucian Corb
Toate drepturile rezervate

Lansare virtuală: 11 aprilie 2017 orele 22.00

Special pentru prieteni dragi, acest Album, cu respect și prețuire, haide-ți să-l ascultăm împreună, ca într-o clipă de dor, aici:

Facebook: DLC
Pagina: Dan Lucian Corb music
Pagina: Dan Lucian Corb Un artist provincial
Grupul: DLC Poezie și Muzică 
Blogul DLC: danluciancorb.blogspot.ro
DLC Youtube

Îți mulțumesc mult pentru prietenia ta!
DLC Un artist provincial


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu