sâmbătă, 8 aprilie 2017

Îngăduie-mi să mă adăpostesc

Mă voi gândi la tine iar în noaptea cea ploioasă
Și îți voi spune-ncet, șoptit, că-n suflet ești frumoasă,
Pe clape de pian îți voi cânta-n romanticele clipe
Dorindu-mi doar să-mi spui, sărută-mă, iubite.

Îngăduie-mi să mă adăpostesc de-un fel de teamă
La tine-n gând, cu al tău glas duios mă cheamă,
Nu vreau decât un blând surâs și-o caldă-mbrățișare
Și două, trei cuvinte, simple, neamăgitoare.

Iar pentru că aproape, lângă tine, mă simt înduioșat

Lacrima mea de dor o las într-un adânc oftat,
Iar pentru liniștea și-ncrederea ce știi să mi-o oferi
Te prețuiesc și te ador în cele mai frumoase seri.

Mă voi gândi la tine iar în noaptea cea ploioasă

Și îți voi spune-ncet, șoptit, că-n suflet ești frumoasă,
Îngăduie-mi să mă adăpostesc de-un fel de teamă
La tine-n gând, cu al tău glas duios mă cheamă.

Dan Lucian Corb 8 aprilie 2017

Volumul: Adiere în suflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu