duminică, 7 iunie 2015

Prima dragoste din liceu Promo

Prima dragoste din liceu
Muzică, Versuri şi Voce: DLC

1. Dac-ai şti ce-i în sufletul meu                     

De-ai şti ce-i în inima mea,              
Prima dragoste din liceu                         
Nici azi n-o pot uita.

2. După ore te aşteptam
Prin parc de mână ne plimbam,
Mi-e dor scrisori să citesc
Mi-e dor de acel te iubesc.
          
Refren: 

Dar anii de şcoală s-au dus
Mai port cu mine-al tău surâs,
Mă uit pe-un sonet lăcrimând
Şi-mi vin amintirile-n gând,

Mai hai pe la mine prin vis

Împrumută-mi cerneală de scris,
Cu părul prins sub cordeluţă
Visând erai aşa de drăguţă.

-solistică-


3. Caiete de-atunci răsfoiesc

Ce versuri duioase-ţi scriam,
Abia aşteptam să te-ntâlnesc
Când din vacanţe veneam.

4. Dorul de tine nu-mi trece

Mi-e dor de o notă de zece,
Dulcele parfum de trandafiri
Îl simt hoinărind prin amintiri.

Refren: 

Dar anii de şcoală s-au dus

Mai port cu mine-al tău surâs,
Mă uit pe-un sonet lăcrimând
Şi-mi vin amintirile-n gând,

Mai hai pe la mine prin vis

Împrumută-mi cerneală de scris,
Cu părul prins sub cordeluţă
Visând erai aşa de drăguţă.

-solistică-


Refren: 


Dar anii de şcoală s-au dus

Mai port cu mine-al tău surâs,
Mă uit pe-un sonet lăcrimând
Şi-mi vin amintirile-n gând,

Mai hai pe la mine prin vis

Împrumută-mi cerneală de scris,
Cu părul prins sub cordeluţă
Visând erai aşa de drăguţă.

Dan Lucian Corb 6 iunie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu