duminică, 7 iunie 2015

Hai, nu mai fi plictisită

Hai, nu mai fi plictisită,
Eu tânjesc după tine,
Visează-n camera aerisită
Ce anume, poate pe mine.

Mă apropii uşor cam uşor
Căutându-ţi telecomanda,
O găsesc undeva pe covor
Şi-ţi mângâi finuţ gamba.

Te iau în braţe te-alint,
Desfacem o ciocolată,
O gustăm ca dup-un sprint
Cu poftă amândoi, deodată.

Un film artistic urmărim
O poveste romantică, pură,
Apropo, noi când mai ieşim
La o cofetărie la prăjitură?

Mă trimiţi îm bucătărie
Să pregătesc ceva gustos,
Şi-apar cu câte-o farfurie
Cu nişte spaghete cu sos.

Apoi îţi fac o mică surpriză
Salată cu frişcă pe fructe,
Tu aranjezi haine-n valiză,
Mergem cumva în staţiune?

Hai, nu mai fi plictisită,
Eu tânjesc după tine,
Dă-mi un pupic îndrăgostită,
Uite, deja e mai bine.

DLC 7 iunie 2015
Carte 4 DLC 240 Zâmbete Biss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu