marți, 10 noiembrie 2020

O, dulcea nostalgie din ochii tăi adânci...

O, dulcea nostalgie din ochii tăi adânci...
Freamăt de poezie când hoinăream pe lunci,
Rămas-ai pentru mine același dor năuc...
Ce plânge iarăși toamna pe frunzele de nuc.

Chiar dacă vremea aceea repede s-a dus...
Uneori lăcrimând te revăd într-un apus
În care sărutarea ta era de nedescris...
Stau și mă-ntreb de ce-ai plecat, n-ai scris?...

De ale tale tandre îmbrățișări mi-e dor...
Dar e un dor în care și lacrimile dor,
Te-am așteptat zile și nopți, clipe și ani...
Însă n-ai mai venit să-ți văd ochi diafani.

Ca un soldat pe câmpuri pustii mai rătăcesc...
Înghit în sec, n-am mai spus de-atunci „te iubesc”,
Lăsat-am pentru tine cuvintele acele...
E toamnă iar suspin sub licăriri de stele.

Dan Lucian Corb 10 noiembrie 2020
Volumul: Iubiri pierdute-n dor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu