sâmbătă, 29 octombrie 2022

Eu cu lacrima ta

Am strâns în brațe iarăși valurile depărtării,
Dar n-ai venit, oftez, poate m-ai dat uitării...
Și-am răsfoit înlăcrimat albume vechi cu poze
Simțind mireasma ta și-a gingașelor roze.

Prin gara trist-apoi trecut-am înspre seară,
Ce rodnic ne iubeam, duios, în acea vară...
Și ce suspine grele m-apasă când vin trenuri,
Iar tu nu mai cobori, te-ai rătăcit în doruri.

Scrisorile în taină spre zori le-am tot citit,
Sub licăriri de stele... oare tu m-ai iubit?...
Mi-s aripile frânte-s în deznădejdi cumplite,
Ochii ce mă topeau... cine-ar putea să-i uite?!

Prin vise mai colind pe la răscruci de vânturi
Numai eu cu lacrima ta, plânsă peste dealuri...
Romantic strâng la pieptul meu o adiere, lină,
Șoapta dulce-a ta, singura ce-o să mai vină!

Dan Lucian Corb 29 octombrie 2022
Volumul: Singur sub sclipiri de stele



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu