joi, 26 noiembrie 2020

Eram în liceu, prin lanul de porumb

Eram în liceu, prin lanul de porumb
Sau la cules de varză ne priveam,
În clase paralele, de-ți descheiai un bumb,
Privindu-ți gestul mă cutremuram.

Și aruncam știuleții la pură întâmplare
O dată pe lângă urechea maistrului trecură,
Adolescentă dulce, erai seducătoare,
În toamna-n care te simpatizam peste măsură.

Stăteai la geam în camera din internat, la fete,
Din gazdă mai veneam seara să mi te văd,
Aveam bon la cantină, un poster pe perete
Visam să-l am, cu tine, mereu să te revăd.

O, scumpa mea, de-ai ști tu de câte zeci de ori
Vroiam să-ți spun... dar nu aveam curaj,
Că... te iubesc, măi, fată, și vreau să-ți dărui flori,
Era din cauza ta... să intr-un surmenaj.

Țin minte și acum, odată, într-o iarnă,
Trecând pe lângă mine, te-ai împiedicat...
Și m-ai luat în brațe, așa, ca pe o pernă
Și amândoi în neauă ne-am cam rostogolizat.

A fost ca într-un vis acel cumplit moment
În care din instinct profund te-am sărutat,
Două perechi de palme primit-am, inocent,
Aiurit, la film la cinema pe loc te-am invitat.

Uimită de reacție, ai acceptat din prima,
Treceam mână-n mână prin parcul proaspăt nins,
Vorbeam de lecții, școală și ne priveam întruna,
Ieșind din cinema, elevi, în dans prin fulgi ne-am prins.

Dan Lucian Corb 26 noiembrie 2020
Volumul: Amintir idin liceu
Clasicii Veterinari G







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu