sâmbătă, 28 noiembrie 2020

A fost într-o vară în satul din câmpie...

A fost într-o vară în satul din câmpie...
O dulce domnișoară în cale mi-a ieșit,
Desculță pe cărare, cu părul despletit și-n ie
Și tare mi-a fost dragă de m-am îndrăgostit.

Venisem din armată și-am fost până la vie
Să văd ce e pe-acolo, la marginea de sat,
Scrisesem câteva gânduri pe-o foaie de hârtie
Și-o floare am cules și ție ți o-am dat.

Dulce ai mirosit-o, fugind apoi pe glie,
Lăsându-mă în urmă așa amorezat,
Aveai în ochi sclipire, erai o poezie
Pe care peste ani în suflet o-am păstrat.

Și  ne-am iubit o vreme, cât, cine să mai știe...
Mi-ai fost și dor și dragoste și ură și venin,
Însă, iubind așa, profund, ca-ntr-o filosofie
Am înțeles fiorul din ploaie și senin.

Dan Lucian Corb 27 noiembrie 2020
Volumul: Iubiri pierdute-n dor






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu