vineri, 1 mai 2020

Te-aș invita la mititei

Te-aș invita la mititei
Și un pahar cu suc lemon,
Dar cum s-o fac în puii mei
Că nu-mi răspunzi la telefon?!

Deși-n același cartier
Stăm în locații diferite...
Și totuși dac-ai avea fler
M-ai invita la trei clătite.

Auzi cum plouă sper și tu,
Eu stau în vechea magazie,
Cu o pisică ce-mi bătu
La ușă, hai în poezie!

De vii, o pizza comandăm
Și ne uităm la filme mute,
Să-ți mângâi dulcele breton
Mi-e dor în clipe absolute.

Dar în zadar că se-nnoptează
Și ploaia curge în rafale,
O, dac-ai fi și tu pe fază...
Îmi vine să dau la pedale.

Să urc în pași pe bicicletă,
Să strig la geamul tău, stingher,
Să-mi urle-o vecină cochetă:
Alo, tovarășe-ți dau somnifer?!...

Dan Lucian Corb 1 mai 2020
Volumul: Păreri nesinguratice









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu