vineri, 8 mai 2020

Chiar de ce mă dori?...

Dacă ție nu-ți pasă 
de singurătățile mele din zori
sau de dorința de a fi cu tine seara...
chiar de ce mă dori?...

Zise băiatul cu părul cârlionțat.

Dacă... am uitat demult 
gustul cafelei îndulcite în doi 
și cântecul ploii, of, tei legănându-se...
chiar petalele de flori!...

Plânse băiatul cu ochii albăstrui.

Dacă nu-ți lași sentimentele
să suspine a dor în sufletul meu
sau măcar, așa, catifelatele cuvinte...
chiar cum să-ți sărut mâinile?...

Șopti băiatul cu inima lui frântă.

Dacă ție nu-ți pasă 
de singurătățile mele din zori
sau de dorința de a fi cu tine seara...
chiar de ce mă dori?...

Lăcrimă iar băiatul cu vise-n buzunare.

Dan Lucian Corb 8 aprilie 2020
Volumul: Amintiri diintr-un oraș provincial




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu