marți, 26 mai 2020

Ceasuri târzii

Pe stradă sunt singur...
Bat ceasuri târzii,
Pe cine să-ntreb
Dacă mai vii?...

E noapte și-n noapte
Umbre se întrec
S-aprindă mii de șoapte
Și tot te mai aștept.

Poate mă visezi pe mine 
În ceasuri târzii,
Eu mă gândesc la tine
Așteptându-te să vii...

Vino în calea mea
Cu visul din zori,
Eu te voi aștepta
Pe un câmp alb cu flori.

Vino în calea mea
Cu visul din zori,
Eu te voi aștepta
Pe un câmp alb cu flori.

Tu poate-ai adormit
Lăsându-mi doar o rană,
Sărut nedefinit
Pe tâmpla diafană.

E noapte și-n noapte
Umbre se întrec
S-aprindă mii de șoapte,
Și tot te mai aștept.

Poate mă visezi pe mine 
În ceasuri târzii,
Eu mă gândesc la tine
Așteptându-te să vii...

Vino în calea mea
Cu visul din zori,
Eu te voi aștepta
Pe un câmp alb cu flori,

Vino în calea mea
Cu visul din zori,
Eu te voi aștepta
Pe un câmp alb cu flori.

Dan Lucian Corb 26 iunie 1990
Volumul: Amintiri dintr-un oraș provincial





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu