miercuri, 3 iulie 2019

Pe doi cai albi la margini de pădure

Pe doi cai albi la margini de pădure
Într-un sfârșit de vară hoinăream,
Uneori mai trec căutând acea cărare
Pe-acolo, unde cu-așa dor ne-mbrățișam.

De ce n-a fost să fie, de ce m-ai părăsit?
Mă-ntreb fără răspuns și plâng într-o scrisoare,
De ce-ai plecat atunci când mi-ai dăruit
Cea mai lină, lină poveste de sub soare?!

Pădurea e la fel, mi-s dragi acele locuri
Chiar dacă nu mai simt al tău parfum,
Mai am acei blugi și cizmele cu tocuri
Dar prea trist și-apăsat, singur pe drum.

Pe doi cai albi la margini de pădure
Într-un sfârșit de vară hoinăream,
Mă doare despărțirea, aud cântec pe strune,
Dar unde este clipa-n care ne iubeam?...

Dan Lucian Corb 3 iulie 2019
Volumul: Iubiri pierdute-n dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu