joi, 18 iulie 2019

În sentimente revino, fii miliardară!

Of, adieri de mesteceni în noaptea de vară
În ochii tăi angelici pierdut ca odinioară,
Tu, ce mi-ai furat inima așa într-o doară
Și mi-ai promis că iubirea ta nu o să doară.

Singur pe strada pustie, sub licăr de stele
Trec fredonând unul din cântecele mele,
Oare l-auzi, îmi simți ochii uzi, lacrimi grele?...
În la minor duioase-s șoptite cuvintele mele!

De mai păstrezi posterele cu mine-n odaie,
Dacă-ți aduci aminte de sărutările-n ploaie,
Trimite-mi ceva, o declarație pe o foaie
Din dragoste, din dor, din surâsuri șuvoaie.

Of, adieri de mesteceni în noaptea de vară
Îngăduie-mi să-ți cânt până-n zori la chitară,
Fii visul meu și-n gânduri mi te strecoară,
În sentimente revino, fii miliardară!

Dan Lucian Corb 18 iulie 2019
Volumul: Singur sub sclipiri de stele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu