duminică, 7 iulie 2019

Love story în vis

Te-aștept lângă pădurea de mesteceni
Să vii când plouă aprig în amurg,
Să mă alinți, să mă șoptești, să mi te legeni
În brațe, să-mi săruți lacrimi ce curg.

Să-mi spui cuvinte care să-mi rămână
În suflet, să le pot lua oricând din vis,
Așa frumoasă printre razele de lună
Să-mi dărui clipe cu parfum de paradis.

Un sfert de oră dacă ai risca acum
Când vântul bate iară cu așa putere,
Să vii în calea mea, pe vechiul drum,
Pe sub lumini de stele în tăcere.

Cu părul despletit și-n rochia de vară
Când ploaia cântă un blues sentimental,
Să mă iubești prima sau ultima oară
Pe malul unei ape sub istoviri de val.

Petale roz din trandafiri sălbatici
Să-ți dăruiesc pierdut în ochii tăi,
Sub stropii calzi, însă așa dramatici
Oftat de dor să zboare peste văi.

Un sfert de oră dacă ai risca acum
Și-apoi să-mi lași o lacrimă-n abis,
Câteva clipe dulci, trecătoare oricum,
Un sentiment, un Love story în vis.

Dan Lucian Corb 7 iulie 2019
Volumul: Iubiri pierdute-n dor







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu