marți, 26 iulie 2016

Să îmi aduci un mărunțiș, ceva

Iubita mea, mai am două perdele
Și-un set de cești, clasic, de catifea,
Ți le trimit să faci ce vrei cu ele
C-ai amăgit și mi-e durerea grea.

Halatul, am decis, să îl păstrez
Nu de-alta, dar e prea catifelat,
Și uneori când o să mă-mbăiez
Îl  voi purta cu simțuri de bărbat.

Restul, pantofi, papuci și cu sandale
Ți le-am trimis, ții minte, cu un curier,
Mai am două costume ce-au costat parale
Și-o pălărie care stă pe un cuier.

În geamantan desigur o să pun
Și-o lacrimă în cartea aceea veche,
A, da, păstrez săpuniera cu săpun
Și bețișoarele subțiri pentru ureche.

Iar de vreodată vei simți c-ai vrea
Să te întorci la mine pe-nserate,
Să îmi aduci un mărunțiș, ceva
Din amintirile ce le-ai păstrate.

DLC 23 iulie 2016
Volumul: Păreri nesinguratice


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu