vineri, 17 februarie 2023

Și ne-am iubit românește

Stăteam singur, ce singur cândva
La umbra deasă a plopilor...
Admirând, visam dragostea
Așa de clar ca lumina ochilor.

Haide, iubire, haide, ziceam,
Vom merge-mpreună de mână,
Hai... hai... și plângeam, suspinam
Sub razele blânde de lună.

Și-n noaptea aceea duioasă-n care
Stelele spuneau o poveste,
Te-așteptam pe întinsa cărare
Când frunze cădeau peste, peste.

Și-n zorii aceia atât de senini
În iarba verde ca de catifea,
Zefir adia de prin grădini
Și-n cale mi-apărut, splendidă, ea.

Și ne-am iubit românește
Și pită și sare mi-a dat,
Îmbrățișări lungi, sărutări celeste,
Între vis și realitate am stat.

Și apă limpede de la izvor
Și mere și nuci pe-un ștergar
Iar dorul acela prins în ador
Rămas-a de-atunci cel mai ștrengar.

Și cântec de nai auzit-am
Și plâns de vioară prea lin,
Clipa întotdeauna păstrat-am,
Mereu după ea e-un suspin.

Și ne-am iubit românește
Cum numai o dată poți fi...
Îndrăgostit până în suflet și peste...
Și-a rămas... și-a trecut cât ai clipi.

Dan Lucian Corb 17 februarie 2023
Volumul: Sentimente Dulci








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu