luni, 27 februarie 2023

Universul și o floare

Ești pentru mine Universul și o floare
A dragostei, de dor înmiresmată,
Ca un safir cules din depărtare
Pe cântec lin ce-aduce laolaltă.

Mestecenii șoptesc, zăpada-i moale
Și ochii tăi duioși mă-nseninează,
Se-aude-n flaut în armonii domoale
Și-n parcul trist o pasăre oftează.

Ninge în vest, ninge cu-nflăcărare,
E viscol lăcrimând pe străzi tăcute,
„Strânge-mă-n brațe, dă-mi o sărutare...”
Farmecul tău bogat, surâsuri desfăcute.

Parfumul tău adânc mă înfioară...
Mătasea în atingere, se lasă,
Ninsoare dinspre dealuri se coboară
Și corbii fermecați intră în transă.

Ești pentru mine Universul și o floare
A dragostei, de dor înmiresmată,
Iubirea ta e prea copleșitoare...
Topește-mă în valsul de-altădată.

Dan Lucian Corb 27 februarie 2023
Volumul: Sentimente Dulci











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu