miercuri, 1 februarie 2023

Eu stau și beu Country Album DLC music

 A fost ca niciodată
O preafrumoasă fată,
Dar din păcate
Era măritată.

Îmi făcea avansuri
Mă înebunea,
Seara în desuuri
Pe la geam defila.

Vara făcea baie
Se spăla-n grădină,
Scăpa sutienul,
Vântul era de vină.

Era paranormală
Ziua la amiază,
Mă băga în boală
Și azi nervii îmi turbează.

Refren:
Așa că eu stau și beu
De dorul ei
Stau și beu...

Așa că eu stau și beu
De dorul ei
Stau și beu...

Într-o zi bărbatul
A plecat de-acasă,
Muncea din greu săracul,
Ea a rămas singur-acasă.

Eu am sărit gardul
Și-am intrat la ea,
Fir-ar al naibii patul
Tare mai scârțâia.

Scârțâia fiindcă jucam
Șeptică pe pedepse,
De râs ne tăvăleam
Fără să ne pese.

Cu calul și un câine
Mai trec prin preerie,
Mi-a lăsat un cactus
Și-un ban pe o hârtie.

Refren:
Așa că eu stau și beu
De dorul ei
Stau și beu...

Așa că eu stau și beu
De dorul ei
Stau și beu...

Așa că Tu...
Așa că Ei...
Așa că Voi...
Așa că Noi...

Așa că eu stau și beu
De dorul ei
Stau și beu...

Muzică, Versuri, Vocal: Dan Lucian Corb
Vocal: Cornel Marius Nemeș




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu