miercuri, 9 decembrie 2020

Cu drag mi-aduc aminte de-o vară lină, lină

Cu drag mi-aduc aminte de-o vară lină, lină
În care-adolescent fiind, alături de-a mea mamă,
Treceam pe ulița din sat cu mere din grădină,
Surâzând prin soarele ce nori ținea de mână.

Salutam oamenii care stăteau în fața caselor
Pe bănci, vorbind, la umbră, sub pomii aplecați,
Iar pe mama o simțeam ca pe tărâmul viselor,
Mândră de mine, of, mi-s ochii veșnic înduioșați.

Ieșeam pe jos din sat, treceam pe-o lungă punte
Peste Crișul care curgea frumos ca-ntr-o poveste,
În copilărie pe-acolo se trecea doar într-o luntre,
Ce mult mi-a plăcut scrisoarea cu o bună veste.

Cu drag mi-aduc aminte de-o vară lină, lină
În care-adolescent fiind, alături de-a mea mamă,
La casa ei părintească o însoțeam, dorul suspină
Și chipul ei duios cu lacrimi îl privesc într-o ramă.

Dan Lucian Corb 9 decembrie 2020
Volumul: Mama, dragostea sufletului meu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu