duminică, 20 decembrie 2020

Ador visul meu

Ador visul meu în care tu la primii zori
Vii în odaia mea cu mireasmă de flori,
Șoptindu-mi cuvinte cheie de mă cuprind fiori,
Deschizi ușor fereastra și plouă din nori.

Ador visul meu cu aromă dulce de tine
În care simt cum găsesc cele mai duioase rime,
Pentru cea mai frumoasă romantică, din filme,
Sărutările tale, pasiunea, puternice sentimente.

Ador visul meu în care blânde raze de soare
Printre mestecenii argintii se joacă-n culoare,
Când la vechiul pian întind mâinile doritoare
Să te impresioneze după ploaia ademenitoare.

Ador visul meu în care împreună citim...
Printre cărți ne șoptim cât de mult ne iubim,
Ador clipele-n care-n dor amândoi ne regăsim...
Sinceritatea ta, zâmbet și lacrimă, zbor făurim.

Dan Lucian Corb 20 decembrie 2020
Volumul: Line cuvinte a dor
Text muzical






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu