joi, 24 decembrie 2020

Suspinul e-așa mlădios

Mi-e gândul la tine, mamă,
La tot ce a fost frumos,
Fotografia ta e în ramă,
Azi s-a născut Hristos.

De-acolo din albe ceruri,
Mamă, om bun, credincios,
Veghează-mă, la mine-n gânduri
Rămâi, fără tine-s neputincios.

E tristă odaia aici, mamă,
Sufletu-mi plânge anevoios,
Fără cozonac, e-o blândă iarnă,
Timpul pare ploios.

Mestecenii freamătă iară
Suspinul e-așa mlădios,
E liniște în casă și-afară,
Azi s-a născut Hristos.

Ochii mi-s ninși de lacrimi
Un brăduț am, e armonios,
L-am împodobit ca după datini
Cu globuri și lumini, grațios.

Și cânt un colind pentru tine
Cu dor, e-așa melodios,
De mă opresc uneori în suspine
Și plâng și cânt, duios de duios.

Credința puternic mă ține,
Poate va ninge frumos,
Of, copil, în brațe la tine,
Azi s-a născut Hristos.

Dan Lucian Corb 24 decembrie 2020 
Volumul: Mama, dragostea sufletului meu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu