luni, 1 iunie 2020

Lasă-mă să te iubesc

De ce-ți pleci capul supărată
De câte ori trec pe lângă tine,
De ce nu mă privești măcar o dată?...
Nu-ți fie teamă, nu te vede nimeni!

De ce-ți ascunzi surâsul altădată
Printre flori și ramuri înfrunzite,
De ce mă faci să-ți spun ca niciodată
Că m-am îndrăgostit de tine?!

Refren:
Lasă-mă să te iubesc
Așa cum ești
Lasă-mă să îți vorbesc
Ca-n povești...
Lasă-mă să te iubesc
Așa cum ești
Lasă-mă să îți vorbesc
Ca-n povești...

De ce bați drumul supărată
Când ploaia-n geeam mi se oprește,
De ce nu-mi bați încet la poartă
Să-ți spun că ploaia te iubește?!...

De ce când sera ies pe-afară
Te-ascunzi de mine după un nor?!...
Poveștile mi te furară...
Mereu suspin de dor!

Refren:
Lasă-mă să te iubesc
Așa cum ești
Lasă-mă să îți vorbesc
Ca-n povești...
Lasă-mă să te iubesc
Așa cum ești
Lasă-mă să îți vorbesc
Ca-n povești...

Dan Lucian Corb 13 iulie 1990
Volumul: Amintiri dintr-un oraș provincial



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu