vineri, 24 aprilie 2020

Parfumul clipei * Poem Aniversar * Speranță, vis și iubire


Parfumul clipei * Poem Aniversar *
Speranță, vis și iubire

„Vezi, timpul cum zboară pe aripi de păsări,
Simți bucuria când o carte deschizi?...” (Dan Lucian)
„Dar ziua fără noapte nu poate exista,
nici dor fără iubire, nici zbor fără cădere!...” (Lucreția)
„Iubirea este un sentiment
în formă de spirală?...” (Lăcrimioara)
„Când vrei să vii, ia și poveștile cu tine,
E o răspântie amară între rău și bine...” (Mia)
„Condeiul este unealta scriitorului
Ce reflectă realitatea visului...” (Gabriela)
„Deschid jurnalul cu-amintiri
Și simt parfumul vieții...” (Maricica)
„Ia-mi dorurile toate, cusute pe-un ştergar
Şi prinde-l pe icoană, să dăruie lumină...” (Victor)
„Cine ești tu, cine sunt eu,
De ce tu, de ce eu?...” (Ema)
„Văd doar frunzele ce tremură în vânt
Și simt o lacrimă pe fața mea curgând...” (Ioana)
„Caută-mă-n stropii de ploaie
Să mă preling uşor pe geana ta...” (Adelina)

 „Bucură-te, suflete, din plin de viață
Și pune în toate o fărâmă de speranță...” (Gica)
„Privesc prin geam și deslușesc
Un chip frumos, demult pierdut...” (Dionisie)
„Ca o ploaie născută-n zori mă înalț și cobor
Peste firul de iarbă strivit de plânsul lui ieri...” (Lavinia)
„Prinde-mi, la gâtul anilor, colierul parfumat
al florilor de gând!... ” (Iulia)
„Vreau cafeaua caldă, zahărul puțin,
și să mă privești, să taci, să ne zâmbim...” (Rodica)
„Prin iarba udă a tălpilor ce-n piept
trasează drum iubirii, te aștept!...” (Ileana)
„Viaţa-i Clipa! Deci, străine,
Cu ardoare s-o trăieşti...” (Mugurel)
„Dacă tu ești vântul,
Eu... sunt țărmul tău...” (Laura)
„Cu tine-orice obstacol dispare în eter,
Transformi o clipă în suav parfum de crin...” (Simona)
„Din iris verde, lacrima îmi curge...
Cărare mi-a făcut și mi-a brăzdat obrazul...” (Michaiela)

„Zbor nestingherit de gânduri
Pe coli albe dansează...” (Anamaria)
„Trec anii, plutind molcom, ca norii călători
Ce-aduc o zi ploioasă, iar alta însorită...” (Petre)
„Tu, să nu plângi, să fii ferice
Pentru că, într-adevăr, a fost!...” (Kessy)
„Tu, să nu plângi, să fii ferice
Pentru că, într-adevăr, a fost!...” (Mariana B.)
„Poți să vezi cu ochii multe,
Dar nimic să nu-nțelegi;...” (Ionuț)
„Mi-e dor de libertate, de plimbările la mare,
Mi-e dor de libertate, de săruturi furate sub soare...” (Sarita)
„Jur să te ajut
Să iubeşti viaţa...” (Doina)
„Nu sunt decât o pasăre de lumină
pe șevaletul poleit cu sentimente...” (Dunia)
„Prin amintiri pășesc ușor,
Mă pierd tainic în mii de doruri!...” (Maria)
„Și ochii tăi se oglindeau, albaștri,
În limpezimea lacului din munți...” (Dumitru)

„Cu floarea vieții atârnată la ureche,
Nedespărțiți ne vom iubi veșnic în timp...” (Carmen)
„Pe portativul vieții las timpul să măsoare
Iubiri înobilate cu visele lor stranii...” (Nastasica)
„Citind, mă simt în vârful unui turn
Și, de acolo, pot citi în stele...” (Nică)
„Mi-e sufletul o mare de nisipuri
Pe care gândurile aleargă către tine...” (Florica)
„Vino iar pe alei, într-un parc înverzit,
Unde floarea  de tei, din boboc s-a trezit... (Aurelia)
Ești în al meu suflet și în buzunar
Port încă sărutul tău, pasional...” (Eugenia)
„Să bem o cafea
în anotimpul florilor de cais cu brațe de cuvinte...” (Limona)
„Uneori, clipa ți-e mângâiere,
care se așterne pe suflet...” (Mioara)
„N-am nevoie de răspunsuri, întrebările-s cuvinte,
Te iubesc acum și poate, mult mai mult ca înainte...” (Garofița)
„Te aștept să îmi aduci petale fine
Și în brațe să mi te strecori...” (Mariana V.)


























                                             






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu