marți, 1 octombrie 2019

Într-un septembrie surâs

Mi-a dat o carte și-am citit-o,
Mi-a dat iubire și-am iubit-o,
Într-un septembrie surâs
Și-apoi... adio și s-a dus.

Vin ploile peste oraș...
Înșir cuvinte pe-un răvaș,
Dar nu găsesc niciun poștaș,
Suspin ca un meseriaș.

I-am dat o floare și-a primit-o,
I-am dat iubire și-a iubit-o,
Un cântec la vechiul pian
Într-un peisaj bacovian.

Vin ploile peste oraș...
Înșir cuvinte pe-un răvaș,
Dar nu găsesc niciun poștaș,
Pe câmp se-aude-un fluieraș.

Ne-am dat atâtea întâlniri,
Ne-am dat și lacrimi în priviri,
Doar frunze cad peste scrisori
Și-mi plânge inima în zori.

Vin ploile peste oraș...
Înșir cuvinte pe-un răvaș,
Dar nu găsesc niciun poștaș,
Mai m-ai primi biet chiriaș?...

Dan Lucian Corb 1 octombrie 2019
Volumul: Amintiri dintr-un oraș provincial


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu