luni, 8 aprilie 2019

Tractorist pe brazdă

Stăteam la rând la cantină
Până îți trecea foamea
Dacă fentam un pas
Riscam un compas
După ceafă
De la o pedagogă cu agrafă
Mirosea bine
Carne cu sos de afine
În fine...
Tu unde mâncai în a noua?...
La desert un măr copt
La desen pe pereți nota opt
În schimb la practică
Culegeam note mari
Era o tipă cu ochelari
Ce se tot foia
Și mă fila alandala
Când culegeam varza
I-am arătat o dată barza
Ce trecea fâlfâind peste câmp
Ea m-a-ntrebat:
La cine vine oare anticipat?
Am dat din umeri
Am dat din cap
Mi-am pus un poster pe dulap
Săream gardul uneori
Ridicând din subsiori
Pentru un film în reluare
Ne mai rupeam pantalonii
Undeva între... culoare
Era mare aglomerație
Ne cunoșteam după emblemă
Copiam unul de la alta câte-o temă
Până într-o zi cu soare
După ploi istovitoare
Când m-am mutat în gazdă
Și-am luat carnetul
De tractorist pe brazdă.

Dan Lucian Corb 8 aprilie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu