joi, 4 aprilie 2019

În nopțile cu dor, în nopțile cu stele

În nopțile cu dor, în nopțile cu stele
Tu îmi apari adesea-n gândurile mele,
În nopțile cu lună, în nopțile senine
Mi-e lacrima iubirii scrisoare către tine.

În zorii de mătasă, în zorii-n care plouă
O ceașcă de cafea lângă o carte nouă,
În zorii răsfirați, în zorii albăstrui
Cuvinte-mbrățișate din taina dorului.

În clipele ce trec, în clipele ce vin
Un zbor spre fericire dintr-un adânc suspin,
În clipele albastre, în clipele-arămii
Aproape întotdeauna și dragoste să-mi fii.

În șoapte de argint, în șoapte de poveste
Un cântec de pian în armonii celeste,
În dulcele stil clasic, în dulcile chemări
Vino în calea mea pe-ntinsele cărări.

Dan Lucian Corb 4 aprilie 2019
Volumul: Line cuvinte a dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu