miercuri, 10 aprilie 2019

Cu autograf

I-am spus doamnei de la ghișeu
Fără să mă uit în decolteu,
C-am venit să plătesc factura,
Însă ea-și savura prăjitura.

-„ Suntem în pauza de masă,
Poți aștepta pe terasă!”
În fine, am rezolvat problema,
Rămânându-mi plicul cu crema.

Afară ploua și n-aveam umbrelă
Eram cam departe de pasarelă,
După un taxi aș fi fluierat,
Dar traficul era prea aglomerat.

Am luat-o la pas, ușor și la trap
Cu haina trasă cumva pe cap,
M-am ciocnit de o tipă haioasă
Și-am băut o cafea pe-o terasă.

O știam desigur, de la primul servici
Era cetecistă, controla egoist,
I-am dat o carte de rezervă cu autograf:
-„Ești super, băiete, m-ai făcut praf!”

I-am zis șoptit, costă 30 de lei...
-„Dă-o-ncolo de treabă, chiar mie mi-i iei?”
La ce salar ai, poți face un gest...
Întrebarea e: Credeți că i-am dat rest?...

Dan Lucian Corb 10 aprilie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu