sâmbătă, 1 octombrie 2011

STRAGATURI... 4... Io,Iustina si pestele... Aaaa...si rostiu' ... si clestele...

1. Numa' bine halii pita
Cu unsoare și porodica...
C-auzâi strâgă-te-afară:
-,,Măi, Tiute! Tu-ai doborât gardu' iară?"

2. Iuiuiu, era glasu' lu' mândra
Suia dealu'... bolborosea, bolunda...
Iustina o cheamă pă nume,
-,,Ieși afară si spune!!!

3. Trăsăi budigăii pă mine
Și ieșii... iui... ni, că vine!...
Ca la armata mă-ncolonai
Io, ANXIOSU' și-on cioci dă mălai.

4. Luai pozitia dă drepți
Asta avea-on borcan cu castraveți...
-,, Ț-am adus boule, murături
C-auzai c-ai băut și-ai arsuri!"

5. -,, Am arsuri, mândruța mea
Hodinește... șezi colea...
Ori hai și intrăm în casă
Așea, pune castraveții colea pă masă.

6. Șezi icea ni, pă dormeză
Nu ti temi, am dat dă pioneză...
Tu ce mai faci, te-am cotat
Da vântu', gardu' ț-o răsturnat.

7. -,,Nu minti, mă, că-ți crește...
-,,Nasu'! Mai am un pește!...
Nu vrei să-l frigem în doi
Să păpăm ceva amândoi??

8. -,,Da da cand ii pestele,ma?
Ca la pescuit ai fost amu-o saptamana!...''
-,,D-atuncea-i,da stat-o la racoare!''
-,,Da si-l curat da solzi,putoare.

9.-,,Esti !...atat da frumusica
Ca imi vine chefu' da...papica...''
-,,Lasa prostiile,mancam pestele
Si-mi repari gardu'...ai cuie si clestele?"

10.-,,Cum zaci tu,asea om face
Tai capu' la peste o da-l incoace!"...
-,,Ba,asea-ti trag on dos
Da palma...si-l samti furtunos."

11.Nu ma nacaji,mai puiut
C-am avut alice-n curut...
M-o puscat vecinu' tau,paduraru
Manace-l,mance-l amaru'!!!

12.-,,Zasu-mi-o,da mi-o zas
Ca stateai in tufis ca un urs...
Ce faceai acolo,bairam?"
-,,Da dindi!Ce si fac...ma cacam!!!

13.-,,Nu ti-i rusini asea oleaca ,ma
Si vorovesti ca un cioflengar,baaa..."
Noa,faceam treaba mare,ceoflencum???
Tupilat...nu m-oi caca-n drum!"

14.-,,Si Saveta,ce-o cotat cu voi?
Ca trabuia si vina la muls da oi!...
-,,Ea s-o nimerit la fata locului
Ii facea ochi dulci padurarului.

15.-,,Las' ca-i spui io la nevasta-sa
Si vezi ce l-a mai tracasa!..."
-,,La mai ce??Maia hi Maia ho !!!
Mai ia huhu,vorbesti in limbi,noa mai ho!

16.-,,Ho,spune-i tu la amanta-ta
La cia ce tat te cota...
Nu fa pa prostu',dan satu' vecin
La cari i-ai dat butoiu' da vin.

17.Vin mintenas,ies pan' la buda
Frigi' tu pestele,pune-l pa soba...
Atata focu'...vin mintenas
Vezi ca sub pat mai e-oleaca da cas!

18.-,,Da' da ce-ai pus casu' sub pat??"
-,,Si prind un soarece d-ala turbat!"...
C-atata o rontait intr-o noapte
Ca n-am dormit pa burta nici pa spate!"

19.-,,Ioai!Asea ceva?...du-te d-aci!"
-,,Da,ni,rosu-mi-o adidasii,soarecii!"...
-Ioai,da-s mai multi?...ia-t-o mata!"
-,,N-ai tari una?..una draguta.

20.-,,Oi vorovi cu Culaia,c-are una
Zua vaneaza,sara toarce-ntruna..."
-,,Iuiuiui,bine-a fi,TITI i-oi spune
Ia dan dulap sticla cu prune !"

21.-,,Mai ai palinca,nu oai baut?!"
-,,Pune-n paharele,am si cafa naut!"...
-,,Hai ca marg,ca...c-am o urgenta!!!
Tuca-m-o data ca-n diligenta !"

22.-,,Te crezi in filme cu cauboi?"
-Iuiuiu...cam asea ceva...d-apoi...
Mai imi traba un cal si-on pistol
Si-on clop si-o muzicuta in sol.''

23. ...Si ma dusai in fundu'...curtii
Daschisai rostiu' budii...
Rostiu'...iuiuiui...sa dasprinse dan cui
S-apu'...facui asea...ce si va mai spui ?!?


        Dan Lucian Corb 1 octombrie 2011 Alesd...Atat am scris ca ma dor ochii...numa' si nu-mi trabuiasca ochelari...Aceasta poezie este un PAMFLET...deci tratati-o ca atare!!!Pa,pa!!IOaioaiiooai...ma doare si spatele...daca aveti un scaun directorial pa care nu-l mai folosati,contactati-ma...Multam ' fain!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu