vineri, 7 octombrie 2011

INDRAGOSTIT...

Văzându-ţi chipul, m-am îndrăgostit longeviv,
Ascultându-ţi glasul, m-am îndrăgostit definitiv,
Citindu-ţi scrisul, m-am îndrăgostit emotiv,
Sărutând clipa-n doi, m-am îndrăgostit permanent,
Savurând cântecul, m-am îndrăgostit - sentiment,
Privindu-ţi ochii, m-am îndrăgostit dependent.




De ţi-aş saruta buzele, aş atinge-o stea,
De ţi-aş asculta şoaptele, mi-ai da dragostea,
De ţi-aş simţi răsuflarea, ai fi a mea,
De ţi-aş spune te iubesc, m-ai iubi,
De mi-ai săruta lacrima, te-as preţui,
De m-ai chema... aş veni.


        Dan Lucian Corb 7 octombrie 2011 Aleşd...

       Scrisă acum direct pe Blog... în primă audiţie sa zic aşa... 

2 comentarii:

  1. VERSURI SI AUTOR,DE CARE M-AM INDRAGOSTI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase versuri, Dan!... şî mai ales că sunt în primă ,,audiţie''!!... şi m-aş îndrăgosti şi eu ...dacă Nu ai fi Îndrăgostit,deja... şi,mai ales, de n-aş fi şi eu de iubitul meu!!!

    RăspundețiȘtergere