sâmbătă, 22 octombrie 2011

PRIETENILOR MEI PRIETENI

Intre oameni,ce poate fi mai minunat
Ca prietenia calda,sincera,curata...

Intre prieteni,cu sentiment adevarat
Cu simpatie,sa ai viata-mbucurata.




Cand ti-e greu,pe umar sa ii plangi
Acelui prieten care te-ntelege sigur...
Si niciodata sa nu il alungi,c-ajungi
Sa te trezesti candva ca ai ramas singur.




Azi,in aceasta zi frumoasa 22
Octombrie,sunt fericit sa v-am pe voi...
Alaturi si din suflet multumesc,firesc
C-asa sunt prietenii-ntre ei,se pretuiesc.




Pe drumul vietii mele am avut si eu
Tristeti si bucurii,bine si greu...mereu...
In ochii mei o lacrima va fi,va fi
Cea care lin ma va calauzi.




Asa e viata omului,plina de nostalgii
De vise,cantec,zboruri,iubire,poezii...
Azi,in aceasta zi frumoasa 22
Octombrie,sunt fericit ca sunt cu voi.




        Dan Lucian Corb 22 octombrie 2011 Alesd




  Acesta poezie o dedic tuturor prietenilor mei,cu respect si drag...
  De ziua mea...

Un comentariu:

  1. SUPERBE,VERSURI,SUPERBE GANDURI!!!MULTUMESC,PENTRU DEDICATIA FACUTA ,PRIETENILOR.LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere