duminică, 17 ianuarie 2021

Mi-ai fost atunci, mi-ai fost aproape

Mi-ai fost atunci, mi-ai fost aproape
Pentru un anotimp sau două...
Însă te-ai dus râzând, departe...
Și singur lăcrimez și plouă.

Ai fost un vis, o adiere...
Mi-ai oferit printre momente
Și-amar și dor și dulce miere...
Dar te-am pierdut, ce sentimente!

Zadarnic plângi de dor acum...
Să te întorci e prea târziu,
Rămâi doar cu acel parfum...
Ninge mărunt și e pustiu.

Cândva, dacă din întâmplare
Ne vom zări-ntr-o cafenea...
Să nu plângi, baby, știi cât doare...
Ai fost, dar nu mai ești a mea!

Te-am implorat în noaptea rece
Să nu pleci, aici să rămâi...
Aud fluierând personalul de zece...
Lacrima ta la clasa-ntâi.

Dan Lucian Corb 17 ianuarie 2021
volumul: Iubiri pierdute-n dor





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu