duminică, 22 martie 2020

Scumpa mea mamă Scrisoare

Scumpa mea mamă,

 Am primit scrisoarea de acasă în care îmi scrii că nu-mi pare rău de lucrurile pe care le am. Acest lucru însă nu este adevărat, dar după cum ți-am spus, aici încă nu sînt gata locuințele. Sunt și care au familiile la Cluj și în altă parte și tot așa așteaptă și ei. Vreau să rezolv și eu odată această problemă, dar ce să fac dacă nu pot așa de repede?!... Eu te rog când n-o fi așa de frig să mai treci pe acolo și să vezi ce mai e cu ele.
 Dragă mamă, te rog să-mi scrii dacă ți-ai cumpărat ceva încălțăminte, iar dacă nu, scrie-mi, că am să-ți cumpăr eu. Asta dacă poți cât mai repede fiindcă săptîmîna viitoare cred că am să merg la București pentru că acolo se găsesc lucruri mai frumoase.
 Aici a fost viscol și foaarte frig, abia am putut merge la serviciu. Să mai stai la mătușa și la unchiul ca să nu-ți fie frig. Îm scrie nepoata de Colectiv, să nu te gîndești că o să trebuiască să mai muncești acolo!
............................................................................................................
 Am să fac tot posibilul ca aici ori în altă parte să-mi aranjez în așa fel ca să te iau la mine. Crezi că mie îmi place numai cu străinii?... Acuma dacă s-a întîmplat așa, aștept să se facă puțin timp mai frumos ca să pot să merg să mă interesez de situația mea.
............................................................................................................
 Draga mea mamă, mi s-a făcut așa dor de dumneata și mereu te visez! Dimineața mă gîndesc tot la ce am visat. Dacă trece zăpada o să vin iar până acasă. Altceva, ce să-ți mai scriu, eu sunt bine, cu serviciul la fel. Închei, așteptând răspuns cât mai urgent și te sărut cu mult drag.
 Multă sănătate și sărutări pentru toți. La fel îi sărut și pe cei mici, care dacă vor fi cuminți, o să primească cîte un mărțișor, dar numai dacă o ascultă pe mama lor și dacă vor învăța bine.

Cu drag, Floare
12 februarie 1969
Volumul: Mama, dragostea sufletului meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu