sâmbătă, 21 martie 2020

Mi-ar face plăcere să vorbim despre filosofia contemporană

Mi-ar face plăcere
să vorbim despre filosofia modernă
de la renaștere la Hegel
despre posibilitatea devenirii
empirisim
raționalism
pe o terasă undeva
la un ceai într-un amurg arămiu
despre structurile conțtiinței
spațiu și timp
să ne întoarcem în timp
în anii 90
să ne cunoaștem mai bine
pe o verandă undeva
sorbind dintr-o cafea
înțelegând din priviri 
pasiunea ce ne leagă 
iubirea
of iubirea asta
în fine în adierea vântului
acelui sfârșit de vară
să continuăm frumos
punându-ne problema 
principiului sau începutului
da simțindu-ți mireasma dulce din păr
deducerea determinațiilor
citez
„ființa pură și neantul pur sunt totuna”
sărută-mă etern
cu toată pasiunea ce o ai acum
sau atunci cum vrei
fii a mea iubire veșnică
mi-ar face plăcere 
să povestim despre filosofia contemporană
rămâi fenomenul meu cu temei
pentru totdeauna
de ce taci acum?
E ziua poeziei!
Anii oricum trec...

Dan Lucian Corb 21 martie 2020
Volumul: Mi-ar face plăcere să vorbim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu