sâmbătă, 21 martie 2020

Dragă mamă Scrisoare

Dragă mamă, 

Am primit scrisoarea de acasă, care nu m-a bucurat deloc, înțelegând că ești bolnavă. Faptul că nu ești lângă mine, mă face să sufăr foarte mult, dar o să treacă cumva și aceste greutăți și sper că o să fie bine.
 Dragă mamă, te rog să stai la mătușa Veta sau la unchiul Flore, ca să nu-ți fie frig și să nu mai fii supărată pentru că tu știi bine că te iubesc și nu te uit, însă trebuie să avem puțină răbdare și pe urmă vei fi numai lângă mine. 
 Dragă mamă, pe aici să știi că este o adevărată iarnă. E foarte frig. Duminică am stat acasă toată ziua. Am citit o carte și m-am gândit la voi, acasă. Cei de la București nu-mi scriu niciunul. O să scap și eu cândva de greutăți și poate n-am să mai fiu așa bună cu ei, zic și eu acum, la supărare...
 Să-mi scrii dacă nu mai ai bani pentru că am să-ți trimit din cât am și eu. I-am trimis și amicului meu o sută de lei și am să-i mai trimit câte o sută în fiecare lună, mai mult nu. Să îi spui nepoatei să-mi scrie mai mult despre tine, nu vreau să știu că ești bolnavă... Am primit și de la Cornelia scrisoare și îi scriu și ei chiar azi.
 Dragă mamă, din ce am adus de acasă, mai am și acum, dar nu prea mănânc gras, mi-e cam frică. 
............................................................................................................
  Să le spui la toți multă sănătate și sărutări de la mine. Închei, dorindu-ți numai bine, sînătate și te sărut cu drag!
Vă sărut, Floare
27 ianuarie 1969

Volumul: Mama, dragostea sufletului meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu