sâmbătă, 30 noiembrie 2019

O, dulce Românie, în vers de dor te-alint

Și dintre-ai mei luptat-au atuncea în război
Și-armată au făcut, viteji, apărând țara,
Cinste vouă, camarazi, ai neamului eroi,
În inimi avem credința, suspină-n câmp vioara.

Și eu, simplu soldat, simțit-am și cum simt
Mândria de-a fi român pe plaiul strămoșesc,
O, dulce Românie, în vers de dor te-alint,
La mulți ani, țară dragă, cu suflet te iubesc!

Țin minte, dragă mamă, cândva îmi spuneai
Să-mi iubesc nespus patria, să fiu un bun român,
Vorbind așa duios, privindu-mă lăcrimai
Și n-am plecat de-aici, lângă cei dragi rămân.

Veni-va ziua aceea în care speranța noastră
În bine și mai bine o vom simți prin cânt,
Mă uit cu ochii-n lacrimi în depărtare-albastră
Din care ninge blând pe-al nostru pământ sfânt.

Dan Lucian Corb 30 noembrie 2019
Fotografie: Corbu Vasile

Un comentariu: