luni, 27 mai 2019

Mai spune-mi despre filosofia fericirii

Hai mai citește-mi mai spune-mi 
despre filosofia fericirii
când soarele se scaldă în lanuri de grâu
iar fluturii dansează a dor
spune-mi că nu e imposibil de atins
îngăduie-mi să te iubesc
așa cum mi-am dorit dintotdeauna
hai să privim lucrurile simple
să ne bucurăm de ce avem
desigur să tindem spre mai bine
îmbrățișează-mă simte-mi ochii în suflet
lăcrimând a dragoste 
vino mai aproape să îți simt șoaptele
îngăduie-mi să-ți fiu
cel mai bun prieten
destăinuie-mi iubirea
ajută-mă să înțeleg filosofia fericirii
hai mai citește-mi mai spune-mi
mai spune-mi despre asta
când amurgul își lasă melancolia
și păsări zboară libere
iar vântul ne leagănă vorbele
lasă-ți fruntea pe umerii mei
să-ți simt parfumul în cântecul serii
îngăduie-mi să-ți ofer
albastre sentimente. 

Dan Lucian Corb 27 mai 2019
Volumul: Line cuvinte a dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu