miercuri, 28 noiembrie 2018

Primii fulgi de nea

Primii fulgi de nea și-mi plânge inima, de dor, măicuța mea,
Nu ești lângă mine, dar în gânduri line, îmi alini suspine,
Vocea ta duioasă n-o mai aud în casă, tristețea m-apasă,
Cetină de brad, dor de chipul drag, nu m-aștepți în prag.

Primii fulgi de nea și-mi plânge inima, de dor, măicuța mea,
În copilărie câtă bucurie îmi ofereai tu mie, clipe-o mie,
Mă țineai în brațe, cu-atâta noblețe, o dulce tinerețe,
Pe acest pământ, tu mi-ai dat cuvânt, lacrimă de vânt.

Primii fulgi de nea și-mi plânge inima, de dor, măicuța mea,
Privirea ta blândă n-o las să se-ascundă, în noaptea plăpândă,
Fulguie întruna, stelele și luna, știi, pentru totdeauna
Eu te voi iubi, te voi prețui, în sufletul meu veșnic vei dăinui.

Primii fulgi de nea și-mi plânge inima, de dor, măicuța mea,
Aprind o lumânare, ce cumplit mă doare, amară supărare,
Cetină de brad, dor de chipul drag, nu m-aștepți în prag,
O să-ți cânt colinde și-aduceri aminte lin mă vor cuprinde.

Dan Lucian Corb 29 noiembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu