sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Pe dealul acela pustiu, într-o vară...

Pe dealul acela pustiu, într-o vară...
Treceam amândoi c-un trandafir și-o chitară,
Mai aveam un caiet cu cântece și cu vise,
Evident, pe câteva pagini versuri de dragoste scrise.

Îți doreai să devii creatoare de modă...
Îmi plăcea să prindem acorduri după metodă,
Tu recitai, eu fredonam la margine de pădure,
Apoi ne-ntindeam mâinile să culegem mure.

Hoinăream până seara, fascinați de iubire...
Erai atât de simplă, așa de frumoasă, câtă uimire,
Dar într-o zi, țin minte, năvalnic ploua pe afară,
Mi-ai lăsat un bilet ce mi-a făcut viața amară.

Ce-ai luat de la mine, spune-mi, surâsul ștrengar...
Trandafirul și banii de drum, din buzunar,
Un tablou ce-ți plăcea, înghesuit într-un geamantan,
Ce mi-ai lăsat, tristețe-n odaia-n care ne-mbrățișam!

Dan Lucian Corb 24 noiembrie 2018
Volumul: Caietul cu amintiri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu