joi, 24 noiembrie 2016

O melodie veche ce-o ascult...

O melodie veche ce-o ascult...
În amintirea unei clipe de demult,
Doi ochi duioși în care tandru m-am pierdut
Cu line sentimente toate câte le-am avut.

Singur către lună tot privesc...
Îndrăznind prin timp fără de tine să pășesc,
Cât de grei să-mi fie pașii la răscruci de vânturi
Când în versuri mi-e suspinul rânduri, rânduri?!

Ca o lacrimă-s pe drumul presărat...
Cu petale dintr-un vis ce mi l-ai spulberat,
Cui să-i spun șoptit toată durerea asta grea
Când în inima pustie mai caut lumini de stea?!

O melodie veche ce-o ascult...
În amintirea unei clipe de demult,
De-o auzi și tu la ora când îmi este dor din dor
Dăruie-mi o clipă doar dintr-un albastru zbor.

Dan Lucian Corb 24 noiembrie 2016
Volumul: Pentru atunci




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu