vineri, 11 noiembrie 2016

Ce mi-ai lăsat, cel mai adânc suspin?!

C-ai să mă pierzi o știi și tu, o știu și eu
Că te-am pierdut o simt deși mi-e greu,
Că te-am iubit atât de mult cu suflet lin
Ce mi-ai lăsat, cel mai adânc suspin?!

C-a fost frumos o știi și tu, o știu și eu
Sublim că ar fi fost, voi crede-asta mereu,
Că ai plecat fără să înțeleg prea clar
De ce, de ce-am așteptat în zadar?!

Că vom fi două lacrimi pe un colț de stea
O știi și tu, o știu și eu, iubirea mea,
Și ce vom face de acuma noi, explică-mi tu
Care mi-ai răvășit din dragoste tot sufletu?!

C-am pus speranțe și am tot visat în doi
E toamnă iar și se aud în geamuri ploi,
O știi și tu, o știu și eu că de acum...
Vom fi doar doi străini pe-același drum?!

Dan Lucian Corb 11 noiembrie 2016
Volumul: Pentru atunci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu