luni, 28 noiembrie 2016

Dorule lin, mireasma sufletului meu

Dorule lin, mireasma sufletului meu
Când sunt cu tine, nimic nu-mi pare greu,
Iar de-mi ești departe tot aici te simt
Căci tu-mi ești șoaptă lină și alint.

Știi, îmi tremură sufletul de-al tău dor
Și în visul de catifea te-nvălui, te ador,
Iubita mea iubită, iubită și-adorată
Ai grijă de mine că-ți dau inima toată.

Să mă ajungi din urmă, eu te voi aștepta
Lângă fântâna dorului când se va înnopta,
Sub licăriri de stele doar noi într-un cuvânt
C-o dulce sărutare prin adieri de vânt.

Dorule lin, mireasma sufletului meu
Până în zori de zi te țin la pieptul meu,
Pe armonii duioase ce vin din depărtări
În clipele mirifice ce-aduc îmbrățișări.

Dan Lucian Corb 28 noiembrie 2016
Volumul: Parfumul florilor de vară







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu