joi, 30 ianuarie 2014

Nu voi înceta nicicând să te iubesc!

Nu ştiu ce-am însemnat eu pentru tine
Dar ştiu ce-ai însemnat tu: dorul meu!
Mi-eşti dragostea aceea ce-n ruine,
Încerci să o câştigi, aşa de greu!...

De vezi un fulg de nea, întinde mâna!
Îl simţi cum se topeşte-ncetişor?...
Aşa şi eu în clipe, azi, întotdeauna
Mă voi topi de a ta dragoste, uşor.

De-o lacrimă-ţi va hoinări prin suflet,
Dacă un sentiment te va înduioşa cândva,
De plopii îţi vor spune-n freamăt, plânset,
De-al meu suspin, revino, deschisă e uşa.

Trec anii-n zbor, doar dragostea rămâne
Şi amintiri rămân, într-un sertar, firesc,
Eu spun acum şi peste timp voi spune:
Nu voi înceta nicicând să te iubesc!

Dan Lucian Corb 30 ianuarie 2014


2 comentarii:

  1. Dragostea adevarata nu moare niciodata, si fericit este acela care pastreaza vie flacara iubirii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul în viaţa noastră e trecător. Şi totuşi, să trăieşti îţi trebuie lumină, cântec, poezie şi dragoste.

    RăspundețiȘtergere