miercuri, 21 octombrie 2020

E o toamnă sublimă cu dor de ochii ei

E o toamnă arămie cu frunze pe-alei...
E o toamnă sublimă cu dor de ochii ei,
O toamnă în care singurătatea-i grea
Și ploile care vin plâng în inima mea.

La un vechi pian într-o veche odaie
Stau și visez lăcrimând pe o foaie...
Înșirând cuvinte și-apoi clape-apăsând,
Glasu-mi te cheam-auzi suflet oftând.

Și-n aceste-apăsătoare adieri de vânt
De la tine-mi amintesc câte un cuvânt
Și-mi doresc cândva-n sală să te văd intrând...
Să mă sorbi din priviri chiar în primul rând.

Să-ți fac o dedicație „Ce dulce-i dragostea”,
Un cântec care să-ți încălzească inima,
Să-ți sărut ochii plânși în pauză-n culise
Și să te iau cu mine printre albastre vise.

Dan Lucian Corb 21 octombrie 2020
Volumul: Iubiri pierdute-n dor
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu