duminică, 4 octombrie 2020

Când vine toamna și când plouă

Când vine toamna și când plouă
Mi-aduc aminte lăcrimând...
De liceu, când de la opt la nouă
Mi-erai așa aproape, răspunzând.

Erai.. că nici nu știu parcă să spun...
Atâta dor și sensibilitate,
Te admiram, tu o Regină, eu, nebun...
După tine în ore, pauze sunate.

În pauza mare la fotbal pe platou...
Mă urmăreai, ce dulce-n uniformă,
Driblam și atacam și gol din nou...
Tu lină răsfoiai o carte, taciturnă.

Mi-e tare dor de ochii tăi senini...
Mi-e dor de bilețele cu cuvinte,
Mi-e dor, însă ne-am despărțit, elevi,
Și ne rămân numai aducerile-aminte.

Dacă vreodată chiar din întâmplare
Pe strada către școală noi ne vom vedea,
Să-mi sari în brațe, ca și-atunci, surâzătoare,
Tu, școlăriță care mult m-ai iubit cândva.

Dan Lucian Corb 4 octombrie 2020
Volumul: Frumoșii ani de liceu
Clasicii Veterinari G



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu