miercuri, 23 septembrie 2020

Cu părul nins într-o iarnă

Cu părul nins într-o iarnă pe un culoar...

Privirea ei încă mă-ncearcă, dar e-n zadar,

Vroiam să-i spun... însă n-a stat în loc

Și cât am vrut atunci un dram de noroc!


Țin minte deși ani au trecut, gestul ei,

M-a invitat la o cafea, ea cu mireasma-i de tei,

Bolboroseam ceva despre clasicii poeți...

Și-i citeam în ochi, of, să nu mă regreți!


Apoi, din tramvaiul acela roșu, cu scrâșnet,

Mi-a făcut cu mâna, ondulânduse-ncet,

O priveam de pe bulevardul acoperit de nea...

Și-a plecat, o voce-mi spunea, fugi după ea!


Aproape se însera, am mai stat singur în cafenea,

Mi-a rămas atingerea ei, surâsu-i de catifea,

O visam în livada cu vișini, plimbându-ne fin

Pe cărarea aceea chiar și azi mai suspin!


Dan Lucian Corb 23 septembrie 2020

Volumul: Iubiri pierdute-n dor







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu