sâmbătă, 7 decembrie 2019

Hai în teniși!

Vreau totul sau nimic
așa că lasă bucățelele de ciocolată
prefer să răsfoiesc o carte
în locul unei plimbări cu mașina
deci nu face momentan plinul
dacă vrei să mă surprinzi
hai în teniși, tricou larg și blugi
și sărută-mă în văzul lumii
la intersecția de pe strada viselor
nu-ți face griji dacă plouă argintiu
împărțim umbrela cu buline
ce e la mine
știi că ochii tăi mă înduioșează
până la lacrimi?
Dacă mai păstrezi bilețelele
în poșeta galbenă
șoptește-mi ceva din trecut
hai, mă vezi?!
Surâzi în lacrima mea...
Te invit la Cinema!
Apoi dacă dorești ne plimbăm
până spre seară
cu povești
pe alei pe sub tei
hai, vrei?
Tu fără rimă
eu cu rimă!
Dar vezi că n-am terminat facultatea!

Dan Lucian Corb 7 decembrie 2019
Volumul: Mai nou visez o dactilografă




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu